Ozgecetindag evet canım oldu çok şükür kızım ve bende çok iyiyiz hiç korkulacak bişey yokmuş Allahım sanada kolay doğum sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 ne kum torbası ne ilk yürüyüş ne karına baskı uygulama İnan anlattıkları gibi değil hiç korkma Allah’ın izniyle sende atlatacaksın 🙏