Ozgecetindag 38+5 canım 3200 doğdu ultrason yanıltıyor ona göre seninde güzel geçecek sağlıkla bebeğini alcan kucağına hep olumlu düşün aklına hiç kötü birşey getirme bana sütün hemen gelmez dediler sezeryan için bebeğimle buluştuğumuz anda emdi sütüm de geldi çok şükür