Ozgecetindag Haftaya doguruyorum insallah kizlar cok cok heyecanliyim şu zamana kadar burda bircok sey ogrendim hep aktif oldum simdi nasip olursa dogum hikayemi yazacagim sizlerde durum nedir
Songulkls27 Ozgecetindag 37 haftalığım bende çook heyecanlanıyorum böyle doğumu az kalanları görünce ☺️. Allah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin 🌼
Pinkyellow Ozgecetindag şimdiden hayırlı doğumlar canım bizimki normal diye ne zaman doğacağı belli değil heran tetikteyiz yarın 39 oluyoruz sende bize dua et ☺️💕
Mirazannesi Eminedgds bende yarın doğuracam spinal sezeryan olacak sizin nasıl olacak birde kaçıncı haftadasınız ? Bu gece nasıl uyuruz acaba of değişik bir heyecan korku sizde de aynısı var mı
Eminedgds Ozgecetindag tam 38 de geliyor canım geçen hafta kontrolde doktor ağrın çok bebek her an gelebilir dedi biz en iyisi 38 girince alalım dedi
Merve0586 Bsra41 bizde 29 ekime gün aldık sezeryan olacak Alllahımın izni ile hepimiz hayırlısı ile sağ Salim evlatlarımızı kucağımıza alalım 🙏
Eminedgds Mirazannesi bir evet canım benimde spinal sezaryen yarın 38+0 oluyor olmazmi çok değişik duygular yaşıyorum birde eşim askerde onun duygusu daha bı ayrı tabi ama bugün kesin sabah olmaz 😅
Mirazannesi Eminedgds allah yardımcımız olsun yarına sağsalim atlatıp sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alıp yuvamıza dönelim inşallah 🙏 benim de 38+5 hafta oluyor en son 3200 deydi kilosu sizinkinin kilosu nedir cinsiyeti nedir birde çantanıza emzik koydunuz mu emzirme yastığı da alsak mı yanımıza
Eminedgds Mirazannesi amin amin inşallah 🤲🤲 aynı dedi bana da canım kilosu ama hep diyolar ya doğunca 400 gram falan aşağı düşüyor diye 🤷erkek canım evet aldım ne olur olmaz diye koydum çantama yani yastık almadım ben