ikibebeliana ben başka bir ameliyat olduğum zaman hasta bezi götürmüştüm çünkü ameliyat sabahı adet oldum. Ve ilk üç gün acayip fazla kanamam oluyordu. Sabah 9 da ameliyata girdim ilk ayağı kalkmam akşamı bulmusti o saate kadar hiç değiştiremedim.kimsem yoktu. Anca tek başıma değiştim.yine de çok çok zor olmadı çıkarmak takmak indirmek vs. Yani kullanılabilir. Tabiki depent direk aşağı düşmesini engellediği için daha konforlu olur .