Tazeanne0134 Aysimamizz yanlis değilsem şok ta da var mutlaka al canım inanilmaz işe yarıyor ve bence gayet rahat %100 tavsiyemdir hatta lohusa pedlerinden de rahat
Zeynepli1234 EsraUmt yeterli olur en fazla takacağın 2 gün sonra normal pede geçiliyor zaten . Benim paketin yarısı duruyor kullanamadım
Lara44 Aysimamizz hayır canım asla şişlik yapmıyor, çok rahatlık İnan. Hastanede takılan hasta bezleri daha kötü
Lara44 Aysimamizz şokta pahalı, Carrefoursa da e bebekte uygun kuzum mor renkli. Bir beden büyüğünü al ama
Lara44 Aysimamizz şokta pahalı, Carrefoursa da e bebekte uygun kuzum mor renkli. Bir beden büyüğünü al ama
begumseker Aysimamizz çok fazla şişik durmuyor. Ama inanılmaz rahat iyi ki almışım dediğim ürünlerden.. bazı eczanelerde de satıldığını görmüştüm ben.
annepanda Aysimamizz bez varmış gibi bir şislik degilde zaten hamileyken aldiğin kiloymus gibi bir sislik oluyor. Ben dusuk sonrasi kullanmistim. Gercekten cok rahat.
Merve1192 Epifenomen ben de kiloluyum büyük boy depend küçük gelir mi diye düşünüyorum olmadı canped alayım o zaman
myboybabyy Xxz merhaba kaç kg sunuz acaba bende tereddütte kalmıştım yanlış bedeni almışım alırken bir daha da değiştiremedim normal bedenim m suan 70 kg yim ama l beden almışım olur mu sizce paketi açıp açmamakta kararsız kaldım da ☺️
Zeynoodenizim Peki hastane çantasına kaçtane koymak gerekli ve evden doguma giderken giymek mi gerek yoksa ped mi takmak gerek.?
ikibebeliana Zeynoodenizim suyunuz geliyorsa giyip gidebilirsiniz kesinlikle taşma falan yapmıyor iyi ki almışım dediğim şey
sinber Sezaryen olunca giyip çıkarması zor oluyor mu acaba ? Ben de orasını merak ediyorum külot gibi ya eğilip gitmek nasıl oluyor