MuhAnne ben de sezaryen oldum geçen hafta. Kendiniz eğilemezsiniz evet, benim eşim sağolsun çıkartıp giydirdi hep. Ama inanılmaz kolaylık depend. Hastane ameliyattan çıkınca hasta bezi takıyor. Kocaman bişi. O daha zor değiştirmesi vs. Sonrasında ben hiç hasta bezi kullanmadım