Aysimamizz şişlik yapmıyor gayet ince.çok farkedilmiyor bile.ama sonucta doğumda kullanacaksın.normalde bütün hemsireler hemen doğumdan sonra gelip(ben sezeryanım bu arada)cocuk bezi koyuyorlardı altıma.özelde doğum yaptıgım halde.ben ayaklanır ayaklanmaz depend takıyordum🌸şişlik açısından düsünme eve gecince normal pede geciyorsun zaten