Sermec27 zeyzey95 var ya hep ikiz hissediyorum nedense ve ikiz kız kardeşlerim de var inan cok sevinirim 🤲 🥰
zeyzey95 Sermec27 ikizlik anne tarafından gelirmiş zaten beta biraz yüksek gibi geldi bana benim 3 gün geçtiğinde 423 dü 😂 inşallah ikiz olurlar 🤲🤲
Humaninannesi20 Benim ilk değerim de 775 idi 6 gün sonra karından keseyi görmüştük 5 6 güne kesen de gözükür daha zayıfsan 4 gün bile olabilir 🤗
Sermec27 Humaninannesi20 oğlumda 4+3 ken gözükmüştü bugun 4+3 üm 46 kiloyum muhtemelen cuma günü gözükür 🥰
momelif Sermec27 degeriniz 4bin olur buyuk ihtimal gorunur keseniz insaallah Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
Nuray23 zeyzey95 😁 canim betayla ikizlik anlasilmaz bildigim kadariyla. Benim adete 5 gun kala 763 tu. Ama bi tanecik bebisim var 🤗 rabbim hayirli evlat versin..
Miriko Sermec27 hayırlı olsun canım çok sevindim 🥰 Rabbim bu sefer kucağına almayı nasip etsin inşallah. Herşey çok güzel olsun senin için.
Miriko Sermec27 amin inşallah canım. Benim şu an herşey yolunda gidiyor. Senin de sonuna kadar keyifle geçer inşallah☺️
gulapikk Sermec27 1000-3000 arası kese görünümü diyorlar inşallah canım inşallah keseyimde gör bebeiin kalp atışlarını da duy bize de haber ver 🙏🏻