Sermec27 Kızlar sabah post açmıştım ya biraz önce kan vermeye gittim devlet hastahanesinde acilde durumu anlattım biz kan da alamayız ultrasonda da bakamayız dediler kısa süreli bir sok yaşayıp özelin yolunu tuttuk değerim bu sekılde cıktı reglime 1 gün var inşallah bu cuma kese gözükür 🥰 🤲 https://imgyukle.com/i/IHO1VU
nsnannesi Hayırlı olsun inşallah keseyi 1-2 hafta içinde görürsünüz, 2 günde bir 2 kat artış da önemli😊
Sermec27 Gulsah_alp93 4000 civarı olur en az cuma inşallah 🤲 🥰 bakalım cuma hayırlı haberleri alırız inşallah
hulya_1919 Sermec27 cnm çok sevindim senin adına o kadar mutlu oldum ki dualarım snnle herşey çok güzel olucak☺️🤲💞
Sermec27 zeyzey95 var ya hep ikiz hissediyorum nedense ve ikiz kız kardeşlerim de var inan cok sevinirim 🤲 🥰