Sermec27 Nasıl sevindim anlatamam☺️ Canım benim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.🙏 Bende kimyasal gebeliklerin ardından hamile kalıp ilk defa keseyi, bebeği, kalp atışını görmüştüm ama kalbi durduğu için kaybettim ağustosta. Kürtaj olmuştum. Bir adet gördüm. İkinciyi görmeden hamile olduğumu öğrendim. Keseyi gördük. Kalp atışı ve bebek için gideceğim Çarşamba günü. Endişeliyim, korkularım var ama inşallah nasip eder Allah’ım 🙏