Eminedgds inşallah canım yani rahat bir şey değil ama öyle korkulacak ibr şey de değil ben erken doğum riskinden bir kere yattım hastanede o zaman takmışlardı anlattıkları gibi acı hissetmedim ben başta takarken bir acı oldu ama sonra alışıyor insan hamilelik acılarının yanında da o acı o kadar etkilemiyor.