2018 Aralık’ta sezaryenle ilk bebeğimi kucağıma aldım. Uyuşturduktan sonra sonda taktılar, sıfır his vardı, hiçbir şey hissetmedim. Çıkartırken uyuşmam bitmişti ama gene hiçbir şey hissetmedim. Ben sorunu sondadan kaynaklı sonradan yaşadım, hastanede başladı ve 1 hafta kadar sürdü; idrarımı yaparken hep acılı yaptım, zorlandım ve kesik kesik yaptım. Doktorum da sondadan olduğunu söylemişti. Şimdi 1 hafta falan sonra gene sezaryenim var, önce doktorumla bunu konuşacağım. Çünkü sonrasında ciddi rahatsız etmişti bu durum beni.