Selinodemis01 Eminedgds sonda ne tam olarak ben sezeryan oldum ne doktorum sondani takıyoruz yada cikariyoruz fln demedi biseyde hissetmedim bilmiyorum
flzbl Eminedgds bana takmışlardı sezaryen öncesi idrar tamamen boşalsın dediler . Birde sezaryen sonrası bi süre ayağa kalkamıyorsunuz o yüzden
Haticekaya0 Eminedgds aynı korkuyu yaşıyorum ilk gebeligim de takmadılar ama ikinci de ne olur bilmiyorum 🤔☹️
Ipek0z Selinodemis01 sonda idrarın yatakta yapılması. Tuvalete gitme diye bir iğneyle poşet bağlıyorlar sen çişinin geldiğini hissetmiyorsun bile oraya doluyor idrar
Eminedgds izmirlih35 inşallah takılmaz yani öyle bir korkuttular ki canım anlatamam yani acimasa bile psikolojik olarak acı hissedicem 😅
Eminedgds Haticekaya0 inşallah bunda da takılmaz canım benim salı günü doğum var o aklımın bir köşesinde dönüp duruyo 🤦
izmirlih35 Eminedgds inşallah canım yani rahat bir şey değil ama öyle korkulacak ibr şey de değil ben erken doğum riskinden bir kere yattım hastanede o zaman takmışlardı anlattıkları gibi acı hissetmedim ben başta takarken bir acı oldu ama sonra alışıyor insan hamilelik acılarının yanında da o acı o kadar etkilemiyor.
Ayberk_Alper Eminedgds korkmayın bu kadar kim ne dediyse yalan hiç acımıyor ki hissetmiyorsunuz uyuştukdan sonra genellikle takılıyor zaten
Tugba78 Takiliyor 2 sezeryan gecirdim ve 1 myom ameliyati 3.dede takuldi cunku sizin idrar cikisiniz takip etmek icin takiliyor bi suru serum ilac vs yapiliyor vucudun yaniti ne acaba die takip etmek icin takilir bi sorun yoksa ayaklandiginizda cikariliyor
Eminedgds Tugba78 yeni doğum yapmış olanlar takılmadı dedi canım hasta bezi kullanmışlar bende tam emin olamadım
flzbl Eminedgds takıldığını hiç hissetmedim desem yeridir😅 sadece istemsizce çişimi yapma hissi çok garipti🙈
Epifenomen Eminedgds benim takıldı, uyusmamısken takıldı ve uyusma geçtikten sonra çıkarıldı. İkisini de çok hissetmedim sızladı sadece. Kendinizi çok acıyacak diye şartlarsanız aacır kimsenin dediğine odaklanmayın 😌
1pearl Sezeryan doğum yaparsnz takılır illa ki zaten bacakalrnz uyuşunca takıyolar hissetmenz mümkün değil çıkarırken de hiç bişey hissedilmiyo gereksiz bi korku bence sakin olun😊
Esrahalit Eminedgds takarken hissetmedim çıkarırken de hissetmediğim şöyle düşün alttan muayene ediyorlar ya kamera diyeyim o hissediliyor ama acimiyor dimi onun gibi düşün
Bireylulmasali Asla acımıyor gerçekten korkmayın ben doğum yapmadım ama bi ameliyat geçirdim o zaman takılmıştı çıkartırken hissetmedim bile :)
flzbl Eminedgds ben en cok ameliyattan uyanma anından korkuyorum 😅 bu sefer cesaret edebilirsem belden uyuşturacağım