Ozlemyeni O zaman biraz daha bekleyip tekrar yapayim.koyulasirsa var demek. Kasiklarimda hafif igne batmalari var yuksell07
Ozlemyeni afrasil Hafsa__ yuksell07 ben dun test yaptim iki tane negatif cikti.bugun tekrar yaptim ikinci cizgi belirgin sekilde cikti.dun negatif oldugu icin catlatma ignesinin etkisi gecmis diye dusunebilirmiyim
Hafsa__ Ozlemyeni çatlama iğnesinden sonra 15. Gün çıkar. Hamilelik oluşmadığı zamanlarda 14 ya da 15. Gün adet oluyorsun zaten. İnşallah vardır 🤲🏻
Hafsa__ Ozlemyeni iğnenin geçmiş olabilir inşallah vardır Özlem Hanım güzel haberlerinizi bekliyoruz 🤲🏻❤️
Susamcik01 Ozlemyeni şuracıkta bekleyeyim yarın iğne olucam bakalım inşallah tutar. Daha şimdiden kasıklarım da aprı var sanırım klomenden kaynaklı
yuksell07 Ozlemyeni evet gebelik varr🤲🤲🤲çok şükür mübarek kangil gününde rabbim seni sevindirdi inss bizleride sevindirir
Hafsa__ Ozlemyeni Özlem Hanımcımm tebrik ederim hayırlı olsun kan testi yaptırdınız mı 🥰👶🏻 Rabbim sonuna kadar hamileliğinizi güzel geçirmeyi ve sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin çok çokkk sevindim❤️ Darısı benim başıma inşallah 🤲🏻