yuksell07 Ozlemyeni evet gebelik varr🤲🤲🤲çok şükür mübarek kangil gününde rabbim seni sevindirdi inss bizleride sevindirir
Ozlemyeni yuksell07 insallah ya kan vercem bugun.allahima cok dua ettim dort yildir.test yanlis olabilir diye bi kan verip bakmak istiyorum
lara2605 Ozlemyeni kızlar acilde ya da özel hastanenin acilinde yaptırın bugün yarım mesai yarın da mesai yok Ozlemyeni yuksell07 afrasil @minikcivcivim
afrasil Ozlemyeni kan ver kesin sonuç verir . Igneden 13. 14. Gün test yapın diyolar . Var gibi düşünme yok gibide düşünme sen git en iyisi kan ver
Hafsa__ Ozlemyeni Özlem Hanımcımm tebrik ederim hayırlı olsun kan testi yaptırdınız mı 🥰👶🏻 Rabbim sonuna kadar hamileliğinizi güzel geçirmeyi ve sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin çok çokkk sevindim❤️ Darısı benim başıma inşallah 🤲🏻
Ozlemyeni Su an adet gunum gelen giden yok bakalim.insallah kan sonucu yanlistir.allahtan umudu kesmiyoruz iste insanoglu😂 yuksell07
yuksell07 Ozlemyeni işte cnm aceleci davranıyoruz adeti beklemeden hemen teste koşuyoruz ufak çizgi arıyor gözlerimiz sonra sonuç hüsran oluyor en mantıklısı adet gününü beklemek
Tugcekkkkk Ozlemyeni çatlatma iğnesinde beta hormonu yok ki testin pozitif pozitif çıkmasını sağlamaz. Bence idrar testinde çift çizgi gördüyseniz hemen kan tahlili yaptırın. İnşallah pozitiftir
yuksell07 Tugcekkkkk yumurta çatlama iğneleri de beta HCG hormonu vardır o yüzden doktorlar adetin igenin 11. Gününe kadar testi onermezler igenin etkisi bir hafta veya 10gunde geçer
Tugcekkkkk Ozlemyeni e olsun. Önümüzdeki daha inşallah olur. Sen bir ovulasyon testi al internetten onu kullan. Allah gönlüne göre versin canım
minikcivcivim Ozlemyeni canım 0 cıkmış ya çatlamış miydi yumurtan benim de betam 2 cıktı bugün ama test de yok. Umudum da yok ama çatlayan yumurta neden dillenmez diye de merak ediyorum
Ozlemyeni minikcivcivim ovulasyonda t cizgisi koyuydu iki tane yapmistim.idrar testi cift cizgiydi ama kan testi 0 cikti. .bugun adet olmam lazimdi Bekliyorum
yuksell07 minikcivcivim tahmini ikigun önceki iğnenin etkisi cnm 2 çıkmış gebelik yok ne yazikki rabbim ins tez vakitte nasip eder hepimizi🙈
minikcivcivim Ozlemyeni bende tes yapmıştım iki gün önce silik çizgi vardı şimdi kanda böyle çıktı. Ya çok üzüldüm allahım hayırlısı ile isteyen herkese nasip etsin🙏🙏