mavilibisey Gamze1315 başta yoktu benim, genelde ilk haftalarda oluyormuş. Ben de 12’den sonra başladı 😁
Buketkucuk Gamze1315 12 haftalık olacağız yarın şuan 10 Mayıs doğum tarihi olarak görünüyor ama değişir bence🌸
nisanmaral Gamze1315 12+1 olduk ultrasona göre 😅 bulantım kusmamnolmadı hiç, çok şükür. İyi gidiyoruz 🤗
Gamze1315 mavilibisey valla bnm ilk haftalarda çok yoğun bi şekilde başladı şuan iyiyim şuan yok bulantılar inss böle devam eder. 👍😊
denizali_ Gamze1315 8. Haftadayım sırt agrisi çok az da hafif sarımsı biseyler 🤢 genel olarak iyi gibym
ipekursat Gamze1315 inşallahhh duan için çok çok teşekkür ederimm,sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah🥰
mucizemm_3 11+3 hafta olduk 💕perşembe bende dr kontrole gideceğim bulantılarım eski göre biraz azaldı ama göğüslerim çok fena ne zaman geçecek bilmiyorum kilo vermeme rağmen kıyafetlerim göğüsten şimdiden sıkıyor kaç beden olurum Allah bilir zaten büyüktüler iyice şiştiler
Esraguler Bende 9 haftalıgım mayıs sonuna denk geliyor bizim bıdık ☺️☺️🥳 benim her hangi bi bulantım yok sadece yorgun hissediyor vucudum onun dısında rahatım inş böyle gecer 🧿🥳🥳
Heypardon Kızlar doğum yapacağınız günü program falan mı var yoksa kendiniz mi hesaplıyorsunuz 😅 biraz acemiyim de
nisanmaral Heypardon programa son adet tarihinini girdiğinizde orda tahmini doğum tarihi çıkıyor evet 🤗
Kuzey61 Heypardon doktorum son adet tarihimden ve ultrason daki ölçümlerine göre söyledi bana canım ama benim ilki sezaryen olduğu için gün net ekstra bir durum olmazsa
nisanmaral MeliSeliMelih geçen cuma günü gittim ve doktorum 1 2 haftası daha var belli olması için dedi. Ben de 2 hafta sonra gidicem, ikili testim de çıkınca. Bakalım o zaman belli eder cinsiyetini diye umuyorum 😅
Ay80 Gamze1315 aynen öyle ben doğum yaptıktan sonra baya zayıfladım eşim zayıf halimi sevmedi kilo alacaksın dedi ama ben kilo alamıyorum birtek hamile kalırsan öyle kilo alıyorum yoksa başka türlü yok ben kiloyu sevmiyorum ama eşim seviyor