Bizimde bugün 10+3 doğum 20 mayıs görünüyor hayırlısıyla bu aralar psikolojik sanırım kendimi çok mutsuz hissediyorum, de bulantısı ara ara oluyor halsizlik genellikle akşamüstü başlıyor. 2 hafta sonra ikili teste gideceğim biran önce zaman geçsin istiyorum 🙂