Ama göremiyorum içeriyi dedi. Zaten muayene edemedi ki çok kastım kendimi izin vermedim. O yüzden göremiyorum dedi sanırım. Eşinle hallet toksa ben yırtacağım dedi. Birkaç gün müsade istedim ama bu sefer daha çok korktum ve normal doğumdan vazgeçtim . Şimdi istesem de muayene ettiremem daha çok korktum uyuyamıyorum düşünmekten.