Kızlık zarı patlamış patlamamış kelimesinde dahi irkiliyorum. Bir arkadaş çok güzel demiş, bomba mi ki patlasin. Keza ona kızlık zarı denmesinden dahi rahatsızlık duyuyorum. Kızlığın kadınlığın ölçütü o zar tabakası değil. Herneyse. Bence hiç endişe etmeyin. İlişkide dahi sorun yaşıyorsanız normal doğumla bebeğinizin hayatını da , kendi vajinismus boyutunuzun artmasına sebep olacak bir durumu da riske atmayın derim. Bence de sezaryen iyi bir fikir…Buradaki birçok kadın gibi ben de vajinismusla savaştım yaklaşık 10 ay. Üstelik benim hiymen dediğimiz o zar tabakası normal şekilde değilmiş. Cerrahi müdahale ile düzeltildi. Kadınların cinsel birliktelik yaşamadan önce mutlaka bir doktora görünmesi lazım.