Laz53 doktorunuzu bence değiştirin eşinle hallet yoksa ben halletcem ne demek ya ben 3 yıl yapamadım birlikte olamadık denerken hamile kaldım fransadaki kadın doğum uzmanları en basından beri alttan muayene ediyo beni de ettiler ilk baska biraz kasıldım ama durumu anlatınca onlarda yavas baktılar nefes alıp vererek muayne oldum zaten bikaç dakika sürüyo benimde sözde zarım duruyo sandım ama zar diye bise yokki dursun esneyip kasılan bi bölgedir vajina okadar muayne oldum kan filan olmadı hepsi kafada biten bise siz kafanızda kurmuşsunuz vajinama bise girerse ağrır kanar zarım yırtılır vs bence tedavi içinde gecikmişsiniz ama doğum sezeryanla bile olsa siz doğumdan sonrada beraber olamazsınız çünkü kafanızda büyütüyosunuz atlatamazsınız bence tedavi olmaya şimdiden baslayın benimki 5 hafta sürmüştü tedavi ama 2. Haftanın sonunda denemeye başlamştm çünkü yanlış bildiğim okadar sey varmış ki bence sizde bi düşünün