Fatmakrbg bende serklajli annelerdenim ilk kaybim 20 haftalikti anı şancı ve kanama olarak gittim rahim ağzı yetmezliği teşhisi konuldu sonra tekrar hamile kaldım 13. Haftada serklaj oldum saat 3 gibi girdim 3 buçukta çıktım ameliyathaneden sonrası biraz kaşık ağrısı oluyor hafif hafif pembe renkte 1 hafta lekelenmem oldu hamileliğin basından beri progestan kullanıyorum pruloton kullandım birkaç ay ameliyattan sonra endol fitil olarak kullandım kasılma önleyici bir ilaç şuan 22 haftalık olduk inşallah sağlıkla zamanında alırız hepimiz kucağımiza benim dr kadın doğum dr yanına bi tane uzman istedi perinatolog iki dr girmişti ama korkulacak birşey yok bizim için tek önlem bu ameliyattan sonra çok fazla kalkmadım ağır iş yapmadım wc yemek bide 5 10 dk lık evin içinde geziniyorum sırtım yatmaktan ağrıyor çünkü başka bisey yapmıyorum enfeksiyona da cook dikkat etmelisin sadece sen kullan wc yi