Fatmakrbg Merhaba serklaj bir önlem. Bende yaptırdım. İşlem çok kısa sürüyor. Ben belden iğneyle uyuşturuldum. Bir şey hissetmiyorsunuz. İşlem yapıldığı gece hastane de kontrol altında kaldım. Sabah çıktım. İki gün kadar çok hafif lekelenme oldu geçti. Doktorum sonrası için ağır iş güç yapma, uzun süre ayakta kalma, yolculuk yapma dedi. Çok ayakta kalmadan yemeğini yapabilirsin dedi ama ben onu bile yapmıyorum biraz daha zaman geçsin dikiş tutsun diye. Genelde istirahatle geçirmeye çalışıyorum. Ailelerimiz yanımızda değil eşim elinden geldiğince yapıyor işleri. Şu kritik süreç geçene kadar idare edeceğiz. İnşallah vaktinde sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza