Sedazzz ne güzel doktorun çağırıyor birde ben özele gidiyorum verdiğim paranın haddi hesabı yok 15.günde bir çağırsa valla serklsjdan sonra daha 2kere gittim 2ay oldu şimdi 1ay sonra gidicem oda 25.haftam olacak inşallah sorun yaşamam da geçiricim kendi halimize bırakılıyoruz doğsam kimsenin umrunda olmaz