Bilibon sabah aç karnına gittim önce kan alındı, sonra Elmalı gazoz gibi bir içecek içtim ve bir saat sonra tekrar kan alındı bu kadar 😊 hiçbir zorluğu yok, yani bende olmadı. Ücretini inanın hiç bilmiyorum, tamamlayıcı sağlık sigortam var o karşılıyor…