yenianne140920 yani soyle soyliim bizimki tup bebek cok ugrastik yillarca bekledik 10 sene sonra ilk defa gebe kaldim o yuzden bunlar hizim icin kiymetli gebelik ben riske girmem dedi dr arastirmalarima horede bormal dogum taraftari ama bizim durumdan dolayi birazda zaten kendi dr umda sezeryan onerdigi icin itiraz edemiyorum normal doguramassin diye bisey yok ama hiz onermiyoruz diolr gerci dogumu cocuk belirler ilerleyen zamandada aksilik cikarmiysi bilmiyorum ama suan boyle planimiz