burjoosphere Gamze6034 hayır ilk bebeğim ama normal doğum yapamazsın dedi doktorum rahmim ters olduğu için
Gamze6034 Secil_zeynep 24.haftada yaptırdım yüksek çıktı ve şuan dikkatli beslenerek günde 8 kez şekerimi ölçüyorum
Ces90 yenianne140920 sezaryen mi olacaksınız ben 22 hafta 1 günlüğüm doğum martta başında diyor doktor 🤔 siz benden geride olduğunuz halde şubatta deyince şaşırdım
Bittercikolataa Bizde Şubatta insaAllah😍 çoğu gitti azı kaldııı elhamdülillah 🥰 gün geçtikçe heyecan çoğalıyor 😍
Ces90 burjoosphere aynıyız benim doğum tahmini 1 Mart gösteriyor siz bilerek 17 şubatta mı olsun istediniz Bende 22.1 im :)
burjoosphere Ces90 yok rahmim ters olduğu için Doktorum sezeryan önerdi ve planlı sezeryanda normal doğumdan 10 gün önceden yapılıyor dedi. Ona göre tarihi verdi. Bende eşimde Mayıs doğumluyuz yoksa 😅
yenianne140920 Ces90 Yok aslında normal doğum istiyorum Şubat sonu Mart başı dediler ama bilmiyorum 🤷🏼♀️😂 size mart kaç dediler ?