Ces90 burjoosphere aynıyız benim doğum tahmini 1 Mart gösteriyor siz bilerek 17 şubatta mı olsun istediniz Bende 22.1 im :)
Aslihan16 burjoosphere ben de 22 haftalık hamileyim ama doğumum 5 Mart gözüküyor ilk doğumum sezaryen ikinci doğumumu da sezaryen istiyorum ama ben hep 25 Şubat gibi olur diyordum size bu tarihi doktorunuz mu verdi merak ettim ☺️ Bende onu baz alıcam ona göre
MystryYYy Gamze6034 normalde subat dogum yapmam gerek ama.erken dogum riskim yuksek. İnsallah Şubat’ta kadar dayanir minigim💕
burjoosphere Gamze6034 hayır ilk bebeğim ama normal doğum yapamazsın dedi doktorum rahmim ters olduğu için