Minaminaannesi adamın karaktersiz biri olduğunu söylüyorsun ama hala yanındasın onu napıcaz? Oda takıntılı bence sende takıntısın tek taraflı mı sence tüm bu olaylar? Nikah kadının güvencesidir, Bunları baştan düşünecektin. Adam yıllar sonra bebeğin babası ben değilim dese, ki der böyle bir durum nikahlı karısını mağdur eden seni mi etmeyecek! Babası ben değilim dese, ağzını açamazsın ne nafaka talep edebilirsin ne çocuğunu nüfusuna alır kalırsın çocukla ortada aklını neden kullanmıyorsun! Olan çocuğa olmuş başka kimseye değil .