Arkadaşlar lütfen beni kınamayın inanın bu duruma düşmek istemezdim 😔 ben daha önce bir evlilik yaptım 2 yaşında kızım var ve eski eşim kızıyla çok ilgili bir babadır . Sonra birisyle tanıştım 1 sene görüştük bu kişi meğer evli ben sonradan öğreniyorum karısı bana ulaşınca sonra yalvar yakar mecbur evlendim ve nikahı benimle sevgili olduğu dönem yaptı daha geçen ocak ayında 1 sene olmadı . Ben ayakta uyumuşum askeri personel olduğu için dağ da rahat konuşuyorduk anlamadım . Ve üstüne bir sürü daha yalanlar oylr boylr değil kadınlarla olan konuşmaları aynı anda 2 3 kişi ile ve çok çok fazlaca yalan söylemek inanılır gibi değil neyse . Bu kişi izne çıkamayınca kolunu kirdirdi arkadaşına ben ayrıldığım için geldi yvwrdi yakardı mecburdum birlikte olduk nikah istedi ailesinin haberi yok zaten bosanacagim falan dedi kapımda yattı durdu ağladı bende kabul ettim keşke etmeseydim . Boşanma davası açıldı fakat bu esna da da bir sürü yalan kıza çiçek göndermiş sorunca da nafaka istemesinn diye kandırmaya calsiyorm anlaşmazlığa ikkna ediyorjm ondan. Neyse ben neden inandım anlamadım inanın 😔 çokta seviyordum ağlıyordu dayanamadım . Bu kişi bin mahkemesi falan sürerken geldi ailemle görüştü beni aldı bir ev tuttu yerleştik benim olduğum şehirde 2 ay kaldı yanımda ve göreve gitti tekrar bu esnada da yalanlarını yakaladım evden kovdum kapının onunda yattı falan . Bu adam peşimden 1 dk ayrilmiyor psikolojisi bozuk saplantı haline geldi beni bırakmıyor . Bende hep sevdiğini düşündüm ama sevgi değilmiş onunki uckurunun peşinde . Ve ne yazikki şimdi hamileyim asla bir bebegimin daha günahına girmek istemiyorum onu yersiz yurtsuz etmek istemiyorum bu adamla bir gelecegim yok kendisine de soylutotjm ailemin yanından kaçış için sesimi cikartmadim . Kendisi çok istiyor bebeği isteme sebebi ona bağlı kalayım diye eminim . Evine bakar eder eli aciktir ama bu çocuğu edersem yalanlara devam edecek aldatmaya devam edecek ve ne yapacağım el kadar bebekle çalısamam da . Bebek olunca herşey düzelecek eskiis gibi olmayacağım diyor ama tanıyorum onu düzelmez bir akıl verin dünyaya getirirsem hem kendi geleceğim hayatım kararacak hemde onu da diğer kızım gibi baabsiz edecegim anlamadım bir seferden hamile kalmam dedim ama 6 haftalık mis kinamayin ne olur 😔