Minaminaannesi Seni asla kınamıyorum çünkü kınadığını yaşamadan ölmezmiş kimse bu dünya da. Ama en başından sonuna kadar sen suçlusun. Hiç kimse değil. Ben hep ne derim biliyor musun insanın bu hayatta hep iki seçeneğini olur ve birini seçtiğin an sana o seçenekte yazılmış olanı yaşarsın ve böylelikle kısmen de olsa kaderin kendin seçimin olur. En başında karısını aldatan adam seni aldatmaz mı sanırsın ? Karısına yalan söyleyen adam sana söylemez mi sanırsın ? Onlar da çok seviyorumlarla ölüyorumlarla evlenmediler mi sanırsın ? Şimdi sorsan yok öyle değildir ama sen nasıl yaparsın bu kadar körü körüne bir hatayı. Eğer sen bu adama net bir şekilde tavrını koysaydın gerekirse bu olayı polise taşıyıp kendine koruma çıkartırsaydın şimdi bunları yaşamıyor olurdun. Şimdi o karnındaki sabinin günahı ne ? Yazık çok yazık ne insanlar var yatıp kalkıp ona sahip olmak isteyen. İster bana bu yorumum için kızın , ister küfür edin , ister sövün. Ama doğrular bunlar. Herkesin hayatında sorunlar , burada anlatamayacağı ailesi ile yaşamaktan bıkmış o kadar insan var onlar da kaçış yolu arıyordur emin ol ama yağmurdan kaçarken doluya yakalanmak diye de bir şey var. Yazılacak , denilecek çok şey var ama yapılacak hiç bir şey yok.