A-F-B yenidoğan zamanları için bir kaç tane patikli tulum, uyku tulumu fermuarlı kundak, zıbın aldım 0-3,3-6 aylıklardan yarım kol, yenidoğan ve 0-3 ay arası için uzun kol zıbın alıcam, genelde uzun kollu tulum almayı düşünüyorum Mayıs’a kadar falan öyle giydiririm muhtemelen, benim bebe Şubat sonu da gelebilir o yüzden ilk aylar kışlık kıyafetleri biraz sağlam almayı düşünüyorum, hırka yelek ördü anneannem bir sürü bir de onlara güveniyorum✌🏻😀