Mimartezeanne A-F-B bizde 20+5 deyiz, ben baya hızlı davranıyorum malum herşey aynı anda alınmıyor, bugun bir liste yaptım ki sürekli aynı şeyleri bakıyor insan bi bakmışız çok olmasın diye tabi hala çok alınacak vae bitmiyor sanırım 🙈
Eminik A-F-B ben kafamda belirledim internetten baktım karar verdim gibi zamanı gelince yani 30 haftaları bulunca almak istiyorum
Anneolmak07 Burcinisp88 A-F-B 20. Haftama girdim herşeyini aldım diyebilirim🙈 Yeni doğan takımını Chakra’dan aldım kumaşı harikaa.Herkese tavsiye ederim🥰
Burcinisp88 Anneolmak07 güzel günlerde kullansın bebişiniz. ben daha kıyafet işine girmedim. Bebek arabası, küvet vs ihtiyaçların büyük bi kısmını aldık dün eşimle. 5 aylık olmama rağmen yoruldum. Diğerlerini de yavaştan halletmek gerek 😀
Anneolmak07 Burcinisp88 bende çabuk yorulduğumu farkettiğim için erken almayı mantıklı buluyorum🥰gün geçtikçe zorlanabiliriz.Sizin bebişiniz de güzel günlerde kullansın🙏