Tugce38 neden erken olsun? Bende şimdiden almaya başladım tek seferde sıkıntıya girmektense yavaş yavaş doğuma kadar beğendiklerimi alırım daha mantıklı bence🙂 diğer türlü herşeyi aldık mı kaygısı da olur son ana bırakılırsa, böyle yavaş yavaş almak sakin sakin tamamlamak daha iyi☺️