NeslihannK EsraAcar78 14. Haftada renkli ultrasyonla ogrendim Erkek olucağını 💙 Eşim ve çevrem hep kesin kiz dediler ama ilk günden beri hep 2. Erkek geliyo dedim öyle de oldu. 4yasinda oğlum var Miraç, 2. Oğlumu bekliyorum Baybars 💙💙
Nesrincente EsraAcar78 16.haftada ogrendık içime hep kız doğuyordu ama erkek oldu hatta doktor erkek deyince bile kesin mi falan diyede sordum 🤣
mrvtkrl Kahvelim_ 17 haftalığız 👼🏻 Ben de bütün hurafelere göre kız çıkıyor 😂 erkek diyince bir şok oluyorlar sizin ne kadar 😊
esraozbl EsraAcar78 EsraAcar78 16.haftamda öğrendim ben çok hareketliydi koz dendi ama emin değilim bir sonraki konttolüde bekliyorum
Seydaaa123 12+2 de taramada %60 erkek dedı doktor kontrolümüz 16. Haftada ozmana kadar beklıcez mecburen ama cok merak edıyorm https://imgyukle.com/i/ITGxPQ
Kahvelim_ Seydaaa123 kese fasülye şeklindeydi erkek bebek deniyor sanki yuvarlak gibiyse de kız bebek .. sizin ki fasülye gibi geldi bana 💙
Busrairem hulya_sncr47 aynı dert bendede var ilk %90 erkek denıldı 35.hafta olduk kıza benzettıler ama allhta biliyor gönlümden geçen erkek rabbim hayırlısını versin🤲
aysenurzgr Busrairem nasıl ya benimde 23 hafta erkeğe benziyo diyolarşar ama net değil değişebilir mi net olmadığı için
hulya_sncr47 Busrairem amin amin inşallah sağlıklı olsunlarda Rabbim gönlümüze göre versin bu Doğum ayrı bi heyecan olucak benim için acaba kızım mı oğlum mı olacak heyacanı ayrı bi güzel 🤗🤗😍
Kahvelim_ Sevgi1995 alyansınıza zincir geçirin karnınıZın üzerinden yuları kaldırın eğer ki ileri geri yapıyorsa erkek , dairesel dönüyorsa kızzz.. hepsi eğlence adına yapışan şeyler gerçekliği yok 😅🐣🌸
Sevgi1995 Kahvelim_ denemedim onu hiç bazılarında çamaşır suyundan bakiyilarmis onu biliyorum öbürünü daha yeni duydum 🤣
Seydaaa123 Kahvelim_ onlardan hıc anlamıyorm ultrasonda biraz erkek gibiydi aslında doktorumuzda anladı ama tam olarak soylemedi bıdakı kontrolde soylerım dedı bakalım artık nasıp kısmet ilk olacağı ıcın her ıkısı ıcınde ayrı hevesliyim🙏🏻😇