Dmlkrts EsraAcar78 16. Haftada gösterdi kendini miniğim kız olduğunu ögrendik ama benim içimden hep kız geçiyordu muhtemelen hissediyosun ve yanılmıyosun 🤗
Caglanuroney EsraAcar78 biz eşimle hep kız hissetmistik ama ikimiz de rüyamızda hep erkek bebek görüyorduk annem hep en başından beri erkek dedi ve 15+2 de erkek olduğunu öğrendik şuan 31+2 olduk 🥰🥰
Aylalalalong EsraAcar78 bizde hep erkek hissettik ama çok şükür kızımız olacağını ögrendik Allah gönlümüze göre verdi 😊 15+3 haftalıktı net olarak kızınız olacak dedi doktor
Merimex EsraAcar78 12de %70 erkek dendi on gun sonra 17.hafta da randevum var umarım netleşir :) kız hissediyodum ama erkek dendi hiç farketmez :)
ikizannesi_16 gulbahar0505 ikili taramada cinsiyet belli olmaz dedi bize doktorumuz .direk kız erkek diye orada yazıyor mu?
gulbahar0505 ikizannesi_16 ikili test denilen şey kan alıyorlar bide ultrasonda bakıyolar ultrasonda görmüştü doktorum benim
Asliahmet EsraAcar78 16 + 2 gunluktum ama ozmn ultrasonda 16+6 gunluk cikti ruyama gelmisti cinsiyeti ve ruyamdaki gibide oldu cinsiyetimiz erkek ismimiz de Yavuz selim olucak Allah nasip ederse 💙👼🏻🦋
Seydaaa123 Kahvelim_ onlardan hıc anlamıyorm ultrasonda biraz erkek gibiydi aslında doktorumuzda anladı ama tam olarak soylemedi bıdakı kontrolde soylerım dedı bakalım artık nasıp kısmet ilk olacağı ıcın her ıkısı ıcınde ayrı hevesliyim🙏🏻😇
Selinisra Seydaaa123 doktor ılk erkek demısse erkektir benımde oyle oldu erkeğe benzıyor dedı bıdahakı kontrolde bellı olur dıye gıttım oğlan dedı😂😂
Selinisra ssnnmmm bende 12haftada erkek oldugunu ogrendım baska doktorda aynısını soyledı kendı doktoruma tekrar gıttım belkı cınsıyet degıstırmıstır kızım olur dıye ama doktor yıne erkek dedı com sukur saglıklı olsunlar saglıkla kucaklarımıza alalım 🙏🙏🙏🙏
SCSA Selinisra bu ikili teste gidildiginde 12 . Haftada doktor ne dediyse çıkıyor ya bana erkek dedi ben yanlıs görmüştür dedim ama erkek😂
OzgeSahin2 Aysima23 bi post yazmistim.belki goren olmustur.18 haftalikken gittigimde cocuk.bacak.arasini gostermesine ragmen ne kiz bebekler icin olan ozel bolgenin dudaklarini gorebiliyorum ne de erkek icin testisleri dedi 6.ayinda gel dedi bekliyorum oyle 😒
Anchores OzgeSahin2 Aynı durumu yaşadım 17 haftamdayim hala ogrenemedim doktor bi cikinti gördüğünü söyledi ama ne kesin kız diyebildi ne de erkek dedi .. doktorda mi bir soeun var anlayamadım .detaylı usg yi bekle dedi neden beklyim haftam gelmiş neden öğrenemiyorum
senakhrmn EsraAcar78 Ben hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri erkek hissediyordm ve 15+4 te öğrendim cinsiyetini oğluşum olacak inşallah 💙 🙈
Angels-35 Haftada öğrendik yani kardeşim ögrendi 🙈 yarın cinsiyet partisi yapacağız inşallah bizde yarın öğreneceğiz 🙏