12 de ögrendim erkek. Öncesinde de anlamıştık her ne kadar halk arasında inanilan hurafe desek de eskiler biliyor 6-7. Haftada her yeri belliydi bebegimin eli kolu bacaklari olusmustu ve cok hareketliydi ultrason fotosunu anneme ananeme gosterdigimde hemen erkek dediler kız cocugu daha geç canlaniyormus ve uzuvları daha geç belli oluyormus inanmmamıstım ama suan haklilik payları oldugunu dusunuyorum