Sahra3568 Walla 2li de ben de devlete gittim bakmadı yanındaki doktor ısrarla cinsiyete baktın mı dedi ultrason ölçümü yapan doktor cevap bile vermedi doğru düzgün kendi doktorumda inşallah belli olur 😌Genelde devlet cahil kesimde kız bebeklerde kürtajdan dolayı erken söylenmesini istemiyor doktor arkadaşımız var o söylemişti o sebeple genelde erkenden söylemiyorlarmış cinsiyeti kız erkek belli olsa bile