Yenibebekyeniheyecan Ceylanaydemir bnm kasilmalarim kanamalarim var 29.3 gündeyiz 1 haftadır düzenli olarak nst giriyorum
Ceylanaydemir Yenibebekyeniheyecan kasılmaların nasıl oluyor ? bebek toplanması sertleşmesi mi kasılma oluyor
Ceylanaydemir ZEhrA_94 anladımm canım bende devlete gidiyorum zaten daha var o zaman girmeme teşekkür ederim bilgi için 😊
Ceylanaydemir Mrv24orn hiç bilmiyorum ben devlet hastanesinden ve doktorundan memnun olduğum için devlete gidiyorum 😊
izel59 Ceylanaydemir aynen canım hemen aşağı inip çekiliyorum gidiyorum doktoruma, gerçekten çok büyük bir şans 🥰
Yenibebekyeniheyecan Ceylanaydemir evt cnm toplanıyor karında sertleşme oluyor kasilma öyle oluyormuş 2 kız doğurdum çok güzel hamilelik geçirdim bu 3 numara beni baya zorladı
Ceylanaydemir Yenibebekyeniheyecan hadi ya benimde 3 gündür taş gibi oluyor karnım hatta eşime ben taş doğurucam diye şaka bile yaptıö acaba hastaneye gitmelimiyim normal olduğunu düşünmüştüm
Yenibebekyeniheyecan Ceylanaydemir bi git cnm bende umursamadım ilk zamanlar şuan kanama verdi erken doğum riskim var yataktan kalkamıyorum sadece tuvalete gidiyorum gun içinde inşAllah sag salim kavuşuruz yavrularimiza
a_s_a_f Mrv24orn evet özel hastanede ücretli ben 10 tl ödüyorum hastaneden hastaneye değişiyor olabilir. Nst doktordan doktora değişiyor zaten bi kez 30 haftalıkken girdim hiç bi neden yokken 😂 sonra 35 haftam da 36+2’de girdim yani dün akşam ☺️
Glsmuyrr Doktordan doktora değişiyo. Ben 2 gün önce girdim 38 de 39da gircem sonrasına bakcaz artık neler oluyo 😃
ysms19 Ceylanaydemir 28+6’da çekildi ilk kez. Ve sonraki her kontrolde çekilecekmiş. Haftaya 32+0’da tekrar kontrole gideceğim.
Nurhal Ceylanaydemir ben 33 34 gibi girdim ama kışın hastalığına ve bebeğin durumuna göre çok erkende gürnyor takip için