ysms19 Ceylanaydemir hayır bir sıkıntı yoktu doktorum erken doğuma karşı rutin olarak herkeste bu haftalarda ilk nst çekimini yaptırıyormuş.
Fatos2304 Ceylanaydemir evet ayda 1 gidiyordum o yüzden şimdi 15 de çağırdı bu ayın 30 tekrar gidicm çatı muayenesi yapacak bakalım tekrar nst alır mı bilmiyorum