Ben 3. ayımdan itibaren Lierac kullanmaya başladım. En büyük boyu bana 3 ay yetti. 6. ayıma girdim ve aktardan yap karışımı yaptım kendime. Susam yağı, buğday yağı, kakao yağı, hindistan cevizi yağı, badem yağı ve kantaron yağı. Bunları düzenli olarak göğsüme, göbeğime, belime, kalçama, iç ve dış bacak kısımlarıma sürüyorum. Her sabah ve her akşam düzenli olarak kullanıyorum. 29. haftamdayım. Tek çatlayan yerim göğüslerimin üst kısmında 2-3 tanecik yer oldu. Çünkü 3. ayımdan beri kullandığım bu yağları sadece göğsüme sürmüyordum. Çatlağı farkeder farketmez oraya da sürmeye başladım hatta görünümü azaldı bile. Bu işler biraz da genetik kim ne derse desin. Ama önleminizi mutlaka almaya bakın. Vallahi cildim bebbeeekkk gibi oldu yumuşacık. İnşallah hiç çatlamam 🙏🏻🧿