gamzelinaz yok yok bulaşmıyor. Ben sütyen kullanmıyorum mesela yarım atlet kullanıyorum hatta rengi de beyaz olmasına rağmen hiç bir bulaşma görmedim yani çünkü iyice yediriyorum 😊 ayy iyi ki de almışsın yanına vallahi bence zeytinyağında olur, hatta bebek yağı da olur. Bak Dalin’in zeytinyağlı bebek yağı var. Bu yağları alana kadar bir müddet onunla idare ettim hatta misssss gibi de kokusu var. Ama çatlaklara birebir iyi gelen asıl badem yağıymış eskilerin söylediğine göre. Kantaron da aynı şekilde çok büyük etkisi var. Buğday yağı da keza öyle. Susam yağı E vitamini deposu ve derinin kat kat aşağısına inebiliyor. En iyi emilimi o veriyor zaten. Hindistan cevizi yağını ben kendim koymak istedim nemlendirme özelliği açısından. Kakao yağını aktarcım önermişti. O yüzden özellikle bunları karıştırdım. Ama sende yoksa bile üzülme. Sen yeter ki vücudunu takip et. Baktın sana kuru geliyor. Aralarda da sürersin. Zaten belli zaman sonra nemlendiğini hissediceksin. 2 kez yeterli olucaktır 😊