momsdc Merhaba kızlar 8 haftamdayım ve krem araştırıyorum şuanda en iyi olarak mustelanın kremi ve yağı sanırım sizin önebileceğiniz krem hangisi ? Çok hassas bir cildim var ne yazık ki, ve ilk gebeliğim
Astadavistabeybi momsdc ilk gebeliğim 29 haftalığım ben tatlı badem yağı sürüyorum sadece hiç çatlağım yok ama bol su içiyorum badem yağının tek kötü yönü tüylenme yaptı
Nrgl_cntrk momsdc bence zeytinyağı kullan canım☺️ Ben çok şey kullandım ama çok çatladım genetik bir olay bence ne yaparsan yap çatlayacaksan çatlıyorsun yani🤷🏻♀️ Ama şimdi zeytinyağı kullanıyorum hem yumuşacık olur vücudun
Mervetekmn momsdc lierac badem yağı bebek yağı çama ben kullandım çatladım yinede sonuçta vücut gerılıyor çatlamak normal onlar önlemdir arkadaşlarımdan 31 haftada çatlayan var 32-33de var hatta 36-37.haftasında bıle çatlayan arkadaşlarım tanıdıklarım var
Mervetekmn Astadavistabeybi inş çatlamazsın ama 31.haftada 34.haftada çatlayan çok ınsan var bende 30.da çatladım ne güzel çatlağım yok dıyordum günde 4 litre su ıcmek zorundayım şekerım tansıyonum var dıe bazen 4,5litre bıle oluyo 😂😂 lierac badem yağı bebe yağı kullandım aksatmasan ama vücut yanı gerılıyo mecbur Çaltıcak
momsdc Mervetekmn ya evet ama belki en azından geciktirir az da olsa azaltır ümidiyle, annemin hamileliğinde çatlak değil yarık oluyormuş resmen kanıyormuşta, genetik olmasından korkuyorum 🙄
Astadavistabeybi Mervetekmn doğumdan sonra bile çatlayan varmış canım valla hepimiz çatlayacağız galiba 😍🤷🏻♀️
gokcek07 momsdc tatlım tamamen vucut anatomisiyle alakalı ya ben neler kullandım karnımda pek yok ama belim resmen harita gibi son haftadayım ve kollarım bile çatladı 😁 ama bi arkadaşım var kız hıc bırsey kullanmadı gram çatlak yok
momsdc Astadavistabeybi ay deme deme hiç istemiyorum, annem hep çatlak içerisinde korkuyorum ona benzerim diye 🙄😅
Yalinamir Lierac,mustela ve doğal bi vazelin üçünü birden kullandım, 2.aydan beri kullanıyorum 34.haftadayım henüz hiç çatlağım yok, bakalım
Beyzaeyza momsdc hepsi vücut yapısına bağlı ama sürekli nemlendirin bişe diyemiyorum çünkü doğurduktan sonra belli oluyor vücudun çatlağı
Astadavistabeybi momsdc ben küçükken çok şişman bir bebekmişim büyürken zapzayıf daha o zamandan kalma bacaklarımda çatlak var 😁😬