Zely35 SemaNurSoy97 inşallah canım bu ara sancı girip çıkıyor akşamları 4-5 gündür. Tedirgin oldum iyice acaba doğum belirtisi mi, sancılar gerçek mi yalancı mı kafamda deli sorular 🤪😂
SemaNurSoy97 Zely35 bendede başladı sancılar ama düzensiz olduğu için yalancı olduğunu anlıyorum sıcak suya gir. Biraz evin içinde turla geçiyorsa yalancı yok geçmiyorsa hayırlı olsun inşaAllah 😁
Zely35 SemaNurSoy97 Busrakuccuk Şimdilik düzensiz geliyor. Duşa girince geçiyor. Son haftalar artık hayırlısıyla gelsin diye bakıyorum 😍😄
Mehin Kizlar 37+ 5 haftayim bebegimin haraketlerini az az hiss etmeye basladim dunden beri. Sizce normalmi?
Zely35 DemetCeylan Çarşamba günü gidicem canım. Yok daha olmadı bekliyoruz 😍 son haftalar zorluyor artık 😄 sen ne yaptın memnun kaldım mı bizim doktorla fark var mı aralarında 😄
DemetCeylan Zely35 bugün gittim tatlım çok memnun kaldım. Bebeğin herşeyini ben sormadan anlattı elime de yazılı olarak verdi. Bebişim yüzünü eliyle kapatıyordu fotoğrafını çekinceye kadar uğraştı 😄 artık iki haftada bir muayene edecekmiş ve her hafta nst çekilecekmiş.
Zely35 DemetCeylan bıcırık yüzünü kapatmayı da öğrenmiş. Naz yapıyor annesi sen birdaha dondurma ve çikolata ye öyle git 😄 iyi sevindim senin adına canım. Doğum şekliyle alakalı bir şey konuştu mu
DemetCeylan Zely35 38. Haftada bebeğin durumuna göre karar veririz diye konuştuk doktor normal tavsiye ettiğini söyledi ama durumu değerlendireceğiz. Bebek Doğum pozisyonunu almış çok şükür 😊 ama iki hafta önden gidiyor bakalım kısmet sağlıklı olsun da😊 ayın kaçında tatlım sezeryanın bebiş kaç kilo
Zely35 DemetCeylan hadi hayırlısı olsun maşallah bebişe 😍👼🏻 Benimki tam tarih olarak 28 mayıs dedi. Yarın kontrolüm var o zaman öğrenicem kilosunu, bende merak ediyorum 😄 sen kaç kilo aldın, ne yedin içtin bebeğe yaramış maşallah ❤
DemetCeylan Zely35 ben aslında çok zayıf hamile kaldım 47 kiloydum şimdi 57😂 hergün kaşar süzme peynir bol meyve yiyorum ama bence genetik babasına çekmiş😊 eşim biraz iri yapılı 190. Tipi bile benziyor ona 😂
Zely35 DemetCeylan evet genetik faktörler çok etkiliyormuş 😄 ay ben çok kilo aldım 16-17 aldım. Ne olduysa son haftalar oldu. Birden iştahım açıldı 🤭
Zely35 DemetCeylan evet genetik faktörler çok etkiliyormuş 😄 ay ben çok kilo aldım 16-17 aldım. Ne olduysa son haftalar oldu. Birden iştahım açıldı 🤭
DemetCeylan Zely35 emzirirken verirsin çok fazla değil ya zaten 10 kilo ilk ay gidiyormuş. Sonrasını da emzirerek verirsin inşallah hiç kafana takma 😊