Handeberkay Kızlar bende 36 +2 tim seZeryan olucam gününü ne zaman doktorlar diyor size dedilermi bisahaki kontrolüm pazartesi acabalar pazartesi dermi
DemetCeylan Zely35 emzirirken verirsin çok fazla değil ya zaten 10 kilo ilk ay gidiyormuş. Sonrasını da emzirerek verirsin inşallah hiç kafana takma 😊
Zely35 DemetCeylan inşallah canım zaten iyileşince ilk işim spora başlamak olcak sanırım 😄 iyice hantallaştım