Odymerve ya ben özeldeyim iyide bir hastane doktorum da tam netleştirmedik ne zaman olır hocam dedim 3 kasım dedi 38.5 de sonra bende 2 kasım bari olsın dedim. Şimdi eşimin izini uymuyor. Bebeği sadece 6 gün görecek oyüzden ne kadar erkene çeksek bizim için iyi. Bende işte yarın 38.2 için konusacağım kabul ederse