SKelebek EbruSevban aslında 11 kasım beklenirse. Doktor 38.5 dedi bende 38.2 diyorum :) 2 kasım yada 30 ekim
bir_pasa_annesi Emine_66 hm dikkat edin o zaman ben 37 haftalık gittiğimde sıkıntı yoktu 38 de gittim baktı eşi yaşlanmış dedi eşinle konus fazla bekletemem dedi ertesi gün doğum yaptım 38+1de cnm
busbus35 SKelebek yok cnm bnm bence ideal zaten 3000 olmuş dur artık Meral etme üzülme rabbm sağlıkla kucağına almak nasip etsin ❤️🙏 🐳🐣
Emine_66 bir_pasa_annesi doktor sorun yok her hafta kontrol edecegiz dedi haftam küçük olduğu için herhalde haftaya tekrar kontrolüm var o zaman 36 hafta olacam
bir_pasa_annesi Emine_66 hm anladım cnm genede hareketlerini say dikkat et ihmal etme sag salim kucağına alırsın inşallah 🙏🤗
gokcek07 SKelebek tabi ki değil ☺️ bebek sağlıklı olduğu sürece 36 da bile sorun olmuyor benim arkadaşım 34 de doğum yaptı çok şükür de bi sorun olmadı kasma kendini
SKelebek gokcek07 ya canım ana yüreği işte beklemiyor sezaryen yaptırıyorum diye bir kötü hissettim acelemi ediyorum diye😂
gokcek07 SKelebek zaten 38 den itibaren sezeryan için tamam diyorlar genelde canım sakin ol sağlıkla gelsin yavrularımız