SKelebek 36 bittimi 37
dahil olmak üzere bu haftadan sonra premeture sayılmiyor cnm ❤️ ciğerleri gelişmiş oluyor ❤️ sağlıkla kucağına alırsın ilk dogum38 de oldu 🙏❤️ ikinci gebelik benm doktorum sezeryani 39 haftada yapcam dedi devlet hastanesi özelde olsa farketmez herhangi bir haftada yapilior devlet beklemek istediği için bekliyor 🙏❤️ sorun yok sa bekleme yi uygun görüyor