sblaltnky canım benim çok yakın bir arkadaşım e bebekten almış küçük prensli, kayınvalidem almış, patronumun eşi almış, bi arkadaşım isim yazılanlardan almış biz sadece harfleri alıp eşimle yapıştırdık. Kendim almadım baya da olunca gerek görmedim. Ama e bebekten olanlar çok kaliteli bakabilirsin tavsiye ederim