Hanımlar bir şey soracağım ilk doğar doğmaz yedek hastane çıkışını mi yoksa özel yaptırdığımız mi giydirecek siniz . İlk leke vs oluyormuş ayakta mürekkep vs. Nasıl planlarınız foto.icin en güzelini mi sonra giydirsek 🤭🤗 kararsız kaldım ne düşünüyorsunuz siz