Momster sblaltnky 1 tane 10lu 1 tane 5li 1 tane 3lu aldim. 5li ve 3lu e bebekten, 10luyuda yasadigim sehirde bir bebek magazasindan aldim
Yenibebekyeniheyecan sblaltnky ben instagramdan aysenatasarım da yaptırdım 2019 kızıma yaptirmistim simdide oğluma yaptırdım çokta memnunum tavsiye ederim
Hnfesin sblaltnky 2 tane 10 lu hastane çıkışı aldım biri süslü biri sade çok süslü değil öyle taşlı tuşlu değil 2 tane 5 li takımım var 10 lu takımları ümrnyden mert bebeden aldım Bir tanesini diğerini de gaye bebeden birinn markası aziz bebe birininkisi gaye bebe
theAna Birini annem birini kayınvalidem aldı benim. İsimli veya süslü almayacaktım zaten. Ikisi de sade benim
sblaltnky theAna yaa bende çok kararsızım sade güzel isimli istiyorum ama yok hepsi abartının da abartısı gibi.
Momster sblaltnky ya tercih meselesi biri 3 parca biri 5 parca zaten ben ozellikle hastane cikisi diye almadim evde de giydiririm diye dusundum ama siz yine hastaneye giderken bir takim kiyafet koymayın bebege yetmez. Kusarsa ederse yedegi olsun :)
sedabudak sblaltnky https://hizliresim.com/s/upload-success ben isimli yaptırdım instagramdan ayyuseh sayfasında bence gayet naif
Ocall https://imgyukle.com/i/ISa23s Banada internetten eltim yaptırdı ikinci kez yaptırdık çok kaliteli🤗
tbmn sblaltnky Ben kızıma civilden aldım çok güzel sade bir hastane çıkışı ve organik kıyafetler aldım kaliteli ve güzeller ☺️
sedabudak sblaltnky https://imgyukle.com/i/IxboE6 şimdi açılır umarım. İnstagramda ayyuseh sayfasına yaptırdım rokoko